Instagram za poslovne korisnike
Instagram je jedna od vodećih društvenih mreža po broju korisnika, ali i mogućnostima koje pruža poslovnim korisnicima. Prema zadnjim pokazateljima Instagram je po popularnosti među mladim osobama čak ispred vodeće društvene mreže Facebook, i daleko iznad Pinterest-a, Linkedin-a i drugih društvenih mreža. Jedan od vodećih razloga za ovakvu popularnost Instagrama je činjenica da ljudi najviše vole vizualne sadržaje, a to je ono što im Instagram kao platforma nudi. S obzirom na popularnost Instagram može biti odlična platforma i za poslovne korisnike ukoliko se pravilno koristi.
Instagram ima impresivne brojke, pa možemo istaknuti da postoji preko milijardu aktivnih korisnika ove mreže, dok je dnevno u svijetu na Instagramu aktivno preko 550 milijuna ljudi. Dnevno se na Instagramu objavi preko 100 milijuna vizualnih sadržaja, a broj dnevnih like-ova prelazi 4 milijarde. Trenutno je na Instagramu aktivno 25 milijuna poslovnih subjekata, a preko milijun poslovnih korisnika se dnevno oglašava na ovoj mreži. Ovo su impresivni brojevi i dokaz da je u svakom slučaju potrebno razmisliti o poslovnom nastupu na Instagramu. Na Instagramu osim što možete otvoriti poslovni profil, također možete i privatni profil pretvoriti u poslovni. Ova društvena mreža Vam nudi mogućnost izravnog pretvaranja objava u oglase, ali i alate za targetiranje oglasa. Korištenjem gumba Contact koji se nalazi na profilnoj stranici tvrtke korisnici Vam jednim klikom šalju poruku ili mail. Korištenje Instagrama bitno utječe na razvoj brendova koji se ovim kanalom približavaju i promoviraju svojim potencijalnim kupcima. U Hrvatskoj se u zadnjih par godina dio poslovnih subjekata odlučio za korištenje Instagrama u poslovne svrhe, a ovaj broj se iz dana u dan povećava.
U organizaciji tvrtke Smart Biz, 08.10.2020, u zagrebačkom hotelu The Westin održati će se seminar pod nazivom „Najbolje od društvenih mreža u poslovnom svijetu (Facebook, Linkedin, Instagram, YouTube)“. Pohađanjem edukacije polaznici će saznati osnovno o zakonitostima i strategiji nastupa na društvenoj mreži Facebook, pravilima komunikacije na Facebook-u, osmišljavanju sadržaja za Facebook, kriznoj komunikaciji na Facebooku, razlozima za korištenje poslovne mreže Linkedin, načinima komunikacije na Linkedin-u, proceduri dodavanja novih kontakata na Linkedin-u, osmišljavanju sadržaja za Linkedin objave, pravilima pokretanja i vođenja Instagram profila, načinima za postizanje velikih brojki na Instagramu, strategiji stvaranja kvalitetnog sadržaja za Instagram, trikovima (nagradne igre, swipe up, story sheranje) za postizanje bolje vidljivosti, potencijalima koje donosi YouTube, načinima kako privući veliki broj pretplatnika na YouTube-u, načinima osmišljavanja sadržaja za objavu na YouTube-u i budućnosti koja nas očekuje u svijetu društvenih mreža. Predavači seminara su Ilija Brajković (partner u digitalnoj agenciji Kontra) i Veronika Rosandić (influencerica s preko 130 000 aktivnih pratitelja). Više o samom seminaru, sadržaju, rasporedu i predavačima saznajte ovdje.