Najbolji pristupi digitalnom oglašavanju: Facebook&Instagram i Google Ads – učinkovito i mjerljivo – PREMIUM cjelodnevni seminar u suradnji s vodećim hrvatskim stručnjacima – dva praktična seminara u jednom danu s uključenim ručkom

Datum i vrijeme

Uskoro objavljujemo novi termin!

Održani termini: 03.10.2018., 21.02.2019., 29.10.2019., 14.02.2020., 25.11.2022., 07.02.2023.

Lokacija

Zagreb, Hotel The Westin

Akcija

Za drugog i svakog sljedećeg sudionika odobravamo popust od 10% na cijenu kotizacije!

Cijena

369,99 EUR + PDV

2 787,69 kn + PDV prema tečaju (1EUR = 7,53450Kn)

Digitalni marketing je nezamisliv bez nastupa na društvenim mrežama i Google Ads kampanjama. Ovo su dva najzastupljenija i najefikasnija oblika oglašavanja, a glavne prednosti su im mjerljivost i troškovna efikasnost.

Nastupom na društvenim mrežama poput Facebooka, Instagrama i TikTok-a kupcima pružate informaciju o Vašim proizvodima i uslugama kroz dvosmjernu komunikaciju, a oglašavanjem na Facebooku i Instagramu ostvarujete povećanje prodaje prateći učinkovitost vaših oglasa u realnom vremenu.

Koristeći Google Ads mjerljivo ćete povećati vašu prodaju, ispromovirati željene proizvode, povećati broj posjeta web stranici ili broj primljenih telefonskih poziva.

Cijeli proces nastupa i oglašavanja na Facebooku i Instagramu, kao i Google Ads oglašavanja je jednostavan, ali je bitno usvojiti osnovna znanja o planiranju i realizaciji kampanja, kao i promjenama koje je donijela nova Uredba o zaštiti osobnih podataka (GDPR). Najjednostavniji način usvajanja ovih znanja je kroz praktične primjere i savjete stručnjaka.

Upravo zato za Vas smo ogranizirali PREMIUM SEMINAR na kojem u jednom danu vodeći stručnjaci objašnjavaju kako uspješno nastupiti na Facebooku, Instagramu i TikToku te kako kreirati efikasne Google Ads kampanje.

U prvom dijelu edukacije saznati ćete sve o pravilima nastupa na društvenoj mreži Facebook i Instagramu, oglašavanju i planiranju kampanja na njima, strategiji nastupa na društvenim mrežama, pravilima krizne komunikacij, odabiru tekstova i fotografija ovisno o vrsti posla kojom se bavite, mjerenju uspješnosti plaćenih kampanja i dobiti ćete priliku za postavljanje pitanja predavaču i razmjenu iskustava s kolegama.

U drugom dijelu naše edukacije saznati ćete kako planirati, realizirati i optimizirati Google Ads kampanje, kako odabrati ključne riječi, kako kreirati oglas, kako pratiti konverzije, kako povezati Google Analytics i Google Ads i imati ćete priliku za razmjenu iskustava s predavačem i kolegama.

Svi SmartBiz seminari i edukacije su zamišljeni i koncipirani na način da u svakom trenutku polaznici mogu postavljati pitanja i pokrenuti raspravu, a na sve eventualne upite koji ne budu odgovoreni na predavanju odgovor polaznici dobivaju pisanim putem. Cilj naših seminara i edukacija je kroz interaktivni pristup u kratko vrijeme riješiti Vaše poslovne probleme i prenijeti Vam iskustva i znanje vrhunskih stručnjaka. Trajanje samih seminara i edukacija temelji se na rezultatima analiza koje potvrđuju da je upravo naš model optimalan za učenje i usvajanje novih znanja i iskustava. Svi polaznici SmartBiz seminara i edukacija dobivaju uvjerenja o pohađanju.

Kratki sadržaj seminara

PRVI DIO EDUKACIJE: Naučite koristiti Facebook, Instagram i TikTok u poslovne svrhe – predavač Ilija Brajković:

• Zakonitosti nastupa na društvenim mrežama
• Strategija nastupa na Facebooku, Instagramu i TikToku-u – planiranje i realizacija
• Pravila komunikacije među korisnicima
• Osmišljavanje sadržaja za komunikaciju i formati komunikacije
• Primjeri dobre i loše komunikacije iz Hrvatske i svijeta
• Krizna komunikacija
• Oglašavanje na Meta platformi (Facebook i Instagram) i osmišljavanje reklamne kampanje – demonstracija oglašavanja
• Kako raditi Facebook i Instagram oglase kako ih rade profesionalne agencije
• Mjerenje uspješnosti nastupa i oglašavanja na društvenim mrežama
• Vrijeme za postavljanje pitanja predavaču, raspravu i razmjenu iskustava

DRUGI DIO EDUKACIJE: Google Ads – kako kreirati i voditi uspješnu kampanju –  predavač David Peranić:

• Uvod u Google Ads
• Preduvjeti za kvalitetno oglašavanje
• Osnovne vrste oglasa i kampanja (Search, Display, Youtube, Performance Max i ostalo)
• Kako planirati budžet i kampanju
• Kako strukturirati oglašavanje
• Definiranje ključnih riječi
• Pisanje učinkovitih oglasa
• Važnost Google Analyticsa za oglašavanje
• Kako povezati Google Ads i i Google Analytics račune
• Utjecaj nove GDPR uredbe o zaštiti osobnih podataka
• Što su remarketing i dinamički remarketing
• Napredne Google Ads opcije
• Razlike između uspješnih i neuspješnih kampanji
• Aktualnosti i trendovi u Google Ads svijetu
• Vrijeme za postavljanje pitanja predavaču i razmjenu iskustava s kolegama

Raspored predavanja

VrijemeAktivnost
08:30-09:00Prijava sudionika i preuzimanje radnih materijala
09:00-11:00Prvi dio predavanja – Naučite koristiti Facebook, Instagram i TikTok u poslovne svrhe – prvi blok
11:00-11:30Pauza za kavu i neformalni razgovor s predavačem i kolegama
11:30- 12:30Prvi dio predavanja – Naučite koristiti Facebook, Instagram i TikTok u poslovne svrhe – drugi blok
12:30-13:30Ručak u hotelskom restoranu
13:30-15:00Drugi dio predavanja – Google Ads – kako kreirati i voditi uspješnu kampanju – prvi blok
15:00-15:30Pauza za kavu i neformalni razgovor s predavačem i kolegama
15:30 – 17:00Drugi dio predavanja – Google Ads – kako kreirati i voditi uspješnu kampanju – drugi blok i vrijeme za pitanja

Ovaj seminar je namijenjen za:
sve voditelje i djelatnike u odjelima marketinga i odnosa s javnošću, vlasnike i direktore malih i srednjih poduzeća, voditelje i djelatnike odjela prodaje, voditelje ureda i tajnice, direktore i djelatnike turističkih zajednica, voditelje i djelatnike turističkih agencija, poduzetnike, obrtnike, privatne iznajmljivače, sve osobe koje održavaju poslovne Facebook profile i komuniciraju u poslovne svrhe preko FB-a, community managere, sve osobe koje su već počele ili žele započeti s Google AdS oglašavanjem i sve osobe koje žele saznati kako na mjerljiv i efikasan način ostvariti povećanje prodaje proizvoda i usluga.

Radni materijali

Za praćenje predavanja

Kava

Tijekom pauza

Ručak

U hotelskom restoranu

Uvjerenje

O pohađanju edukacije u digitalnom obliku

Opći uvjeti

Prijavom na seminar, edukaciju ili konferenciju prihvaćate naše opće uvjete poslovanja. Prijavu na edukativni program je moguće otkazati najkasnije 5 radnih dana prije početka programa, a kotizacija se uplaćuje najkasnije 4 radna dana prije početka programa. Polaznici koji odustanu nakon isteka roka od najkasnije 5 radnih dana nemaju pravo na povrat kotizacije i plaćaju iznos u cijelosti. Smart Biz d.o.o. zadržava pravo otkazivanja seminara, edukacija i konferencija, i u tom slučaju se uplaćeni iznos za kotizacije naručiteljima vraća u cijelosti. Podatke koje ste naveli u prijavi na neki od naših programa možemo koristiti u promotivnim akcijama ali neće biti dani trećim osobama, te oni po vašem zahtjevu mogu biti uklonjeni ili promijenjeni. Pogledajte našu Politiku privatnosti.

Popusti na seminare i edukacije:

  • Popust za drugu i svaku sljedeću osobu iz istog poslovnog subjekta: 10%
  • Popust za sudionike iz nevladinih udruga i humanitarnih organizacija: 15%

Popusti se ne zbrajaju i međusobno se isključuju.

© Smart Biz d.o.o. 2017.